• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 27 آذر 1399
کد مطلب : 119056
+
-

کافه مجلس/ نمایندگان به قطر نرفته‌اند

 محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس در گفت‌وگو با ایرنا، سفر تعدادی از نمایندگان به قطر برای همراهی تیم پرسپولیس در فینال آسیا و تماشای بازی فینال آسیا را تکذیب کرد.

   نظر ستایشگر طالبان درباره اعتراض‌های 98
احمد نادری، نماینده مردم تهران که اخیرا ستایش او از طالبان مبنی بر اینکه «طالبان یکی از جنبش‌های اصیل منطقه است» جنجال به پا کرده بود،‌ در نطق میان‌دستور خود در مجلس گفت که اعتراض‌های سال98 محصول گره‌زدن اقتصاد ایران به مذاکرات و رابطه با آمریکا بود. او گفت: در نتیجه این سیاست طبقات متوسط به پایین‌دست پرتاب شده و شکاف طبقاتی روزبه‌روز بیشتر شده و می‌شود.
 به‌گزارش ایسنا، این نماینده تهران گفت: نتایج این سیاست‌ها شورش اجتماعی در سال۹۸ بود. در اثر بی‌تدبیری جمعی از شهروندان کشور کشته شدند بدون آنکه هیچ مسئولی استعفا دهد و البته دیر نخواهد بود که مسببین این فاجعه در محکمه حاضر شده و به‌دست عدالت سپرده شوند.

   اختلاف نظر قالیباف و روحانی درباره بودجه
 محمدباقر قالیباف ‌در جلسه صبح روز گذشته فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه1400 که از سوی دولت به مجلس تقدیم شده است، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد این بودجه براساس اقتصاد مقاومتی و براساس برنامه توسعه تدوین نشده و با هیچ‌یک از قوانین بالادستی همخوانی ندارد. 
به گزارش خانه‌ملت، وی افزود: موضوع اصلاح ساختار بودجه که قرار بود در بودجه امسال دیده شود نیز به شکل مطلوبی در آن درنظر گرفته نشده است. حسن روحانی، رئیس‌جمهور اخیرا در نشست خبری خود با رسانه‌ها با دفاع از لایحه بودجه گفته بود: بودجه مشکلی ندارد و براساس واقعیات تدوین شده است.

  پوسیدگی لوله‌های انتقال نفت 
 قدرت‌الله حمزه شلمزاری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی گفت: ابتدا از مردم میانکوه در شهرستان اردل عذرخواهی می‌کنم که ترکیدگی لوله انتقال نفت منجر به مشکلات زیادی برای مردم منطقه شد. در طول 30سال گذشته به‌دلیل پوسیدگی لوله انتقال نفت 4بار شاهد انفجار و ترکیدگی لوله بوده‌ایم. وی افزود: ترکیدگی لوله انتقال نفت، زندگی مردم را مختل کرده و به آب آشامیدنی، کشاورزی و دامداری منطقه آسیب زده است. وقوع این حوادث منجر به مهاجرت مردم از منطقه شده است. با وجود تذکرات متعدد اقدام اساسی صورت نگرفته است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید